péntek, január 04, 2008

Már csak leírom ide,

hogy egy ideje nem használom a mikrót. De azért nem szándékozom kidobni. Úgy látszik vannak a netnek ilyen káros hatásai is, ha az ember lánya össze-vissza olvas mindenfélét. Itt olvastam ezt-azt, s még máshol is, így visszatértem a mikró előtti időbe. Először kicsit furcsa volt. De belejöttem. Nem tudom meddig fog tartani ez a divat nálam, de most ez van. És nekem jó. Ja és persze csak nagyon ritkán kenünk a kenyérre margarinnak nevezett műanyagot. Sütésnél -ami nagyon ritkán fordul elő nálunk- még használok ilyen egészségre káros anyagot, de már nem százszázalékban. Ezek nem nagy dolgok, hisz legtöbbször nem tudjuk mit is eszünk, honnan, milyen minőséget. De nekem most számít.

2 megjegyzés:

  1. Na én is átolvastam és most én is eldöntöm, hogy amennyire lehet kiküszöbölöm a hétköznapokból a mikró használatát, de majd holnap válik el igazán, hogy mi lesz a fogadalmamból. Amúgy szerintem a mobilt is száműzni kellene ha igazán hatásosak szeretnénk lenni :)

    VálaszTörlés
  2. igen, igyekszem a mobilt nem a zsebemben hordani, ha lehet.
    amúgy nem tudunk minden káros hatást kivédeni, de úgy gondolom a kis dolgok is számítanak.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?