kedd, január 29, 2008

itt erre felénk

zajlik az élet. Ebéd után kicsit elszunyókáltam Csengével, s nagyon jót tett, az éjjeli lefekvés, hajnali ébredés után. Ugyanis a magam kávéra szoktatását objektiv okok miatt megszakítottam egy időre. Anita is jobban van, persze ma kiváltságos napja volt, ebédre húslevest rendelt, s meg is kapta, az egész család örömére. A szép szó még mindig hiába, mert a folyosón még mindig futó lépésben megy vagyis fut végig. Klári ma meglátogatott bennünket, olyan jó volt!
Mai kedvencem a citromos ásványvíz volt a húsleves mellett. S egy másik kedvencem a kék esetleg zöld penészes sajt. Ez azóta, mióta Angélánál vagy tíz évvel ezelőtt kóstoltam ilyen finom francia sajtot. Azóta néha-néha vettünk, francia, dán és német sajtokat. Én mégis a franciát választanám ha lehet, sajnos az itteni szegényes kínálat miatt csak nagyon-nagyon ritkán lehet.
Ha tanulni kell, mindenféle eszembe jut. Inkább befejezem. Olvasok ezt-azt a pszihoterápiákról mielőtt lefekszem. (Néha úgy érzem nekem se ártana egy, de nem akármilyen.)

5 megjegyzés:

  1. Mostanában olyan üditően könnyed vagy...Miféle objektiv okok? Najó, csak úgy benéztem, hogy lássam, hogysmint.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy Anita jobban van:)))

    VálaszTörlés
  3. Szereted a peneszes sajtott ?? Most vettem egy darabot anyunak hogy kostolja meg, szerinte keseru, es eleg volt neki annyi hogy megkostolja, koszoni szepen a tapasztalatott eleg volt. En se szeretem( anya-lanya) na mindegy jony szereti, meg meg ismerek par embert akinek ezzel kedveskedni lehet.

    mpd5

    VálaszTörlés
  4. az jó jel, ha futólépésben közlekedik a folyosón, én is örülök, hogy jól van!
    a francia sajtok pedig nekem is a kedvenceim, de nem a penészesek:)

    VálaszTörlés
  5. Angéla-féle sajtot én is ettem, de úgy emlékszem, hogy nem szerettem.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?