szerda, január 23, 2008

Ez szép volt!



Elizabeth Gaskell: Észak és Dél, Artemisz Kiadó, 2007

Kikapcsolódásra remek regény, romantikus regény, nagyon szép történet. Sok félreértés stb. után az ötszázhuszonkettedik oldalon egymásra talál a két fiatal... Miért olvasok még mindig néha ilyen romantikus regényeket?! Mindegy, nagyon szép volt. Az ahogy az emberek meg vannak rajzolva, hogyan változnak. Talán csak nem kellett volna épp ennyire egyszussza elolvasni, de szép volt. Jöhetnek újra a komoly könyvek. Nem mintha ez komolytalan lett volna, de nem ígényelt nagyon nagy összpontosítást az olvasás, megértés. Pihentető volt.

6 megjegyzés:

  1. Nem semmi vagy...szesszióban ilyet olvasni...:) Azt hittem, csak viccelsz. Meg vagyok nyugodva, én is pont ilyen vagyok. Csak tudnám, miért...

    VálaszTörlés
  2. én is szeretném ezt a könyvet! honnan szerezted?

    VálaszTörlés
  3. tenyleg jo a konyv, nekem is tetszett :)

    VálaszTörlés
  4. akitől kölcsön kaptam a booklinetól rendelte.

    VálaszTörlés
  5. Sajnos, nem viccel...

    VálaszTörlés
  6. De hát Józsi, dosztig elég, ha egy céltudatos, önuralommal rendelkező egyén van a családban. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?