kedd, január 08, 2008

Nagyon köszönöm, (Yahoo 360-ról)


hogy imádkoztatok értünk. Anita jobban van. Tüdőgyulladása van. Hazaengedtek bennünket. De injekciót is kell kapjon :(. Ma csak reggel volt egy kicsit lázas. A hasa se fáj már csak egy kicsit néha. Nem hányt (talán ez volt a legnagyobb gond, hogy nem maradt benne semmi, se ennivaló, se gyógyszer). És evett! Most játszik.

Mielőtt tegnap délután elindultunk a kórházba, egy könyvjelző akadt a kezembe, amin ez volt:
"Ne féj mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!" És.41:10

Nagyon örülök, hogy itthon vagyunk. Itt van nálunk anyósom, az este érkezett, nagy segítség, mert Anitát újból és újból emlékeztetni kell: igyál még egy kortyot. Aztán Anita nem nagy evő egészségesen sem, s most próbálunk kedvére főzni, játszani vele, olvasni, míg belefárad a szánk.
Csenge is érezte a hiányomat. S nekem is jó itthon, mert alaposan bevírusozódtam én is és jövő hőten van az első vizsgám, tanulni is kellene. Józsi is mehet munkába, mert végig mellettünk volt a szükség idején.

Isten áldjon és őrizzen mindőtöket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?