szerda, január 09, 2008

Nem panasz, csak ténymegállapítás:
Este mindig fázok.
Most fáradt vagyok. Anita ma úgy nézett ki tele van energiával, nem akart pihenni se, pedig hát tüdőgyulladása van. Este aztán... Na de megegyeztünk, holnap bőven lesz pihenés és egyéb is, hogy a ma esti program ne ismétlődjön. Csenge is kitett magáért. Észrevettem, hogy lent mind a két oldalt kibújt egy-egy zápfoga. Ezért volt ennyire rajtam lógó, szopizó a napokban?
Vannak helyzetek amiket nehezen viselek. Elég faragatlan vagyok. Hajaj...
Tanulás helyett az utolsó száz méteren el kell készíteni egy dolgozatot..., információt keresni, mikor legszívesebben aludnék, vagy bármi egyébbel foglalkoznék inkább, még tanulnék is.
Fogyókúra tíz napra felfüggesztve, vagy talán többre is?
Ebben az itthonülős két évben a szoptatásnak köszönhetően reggel addig lehet aludni amíg csak bírjuk, s ez nagyon jó. De egyszer vége lesz, s az is nagyon jó lesz.
Már néhány napja nem ittam kávét.
Megyek lefeküdni.

2 megjegyzés:

  1. Hát én nem állítom, hogy könnyű gyerekek mellett tanulni, de azt merem állítani, hogy amikor majd visszamegyünk dolgozni sokkal nehezebb lesz 8 órai (és főleg szellemi) munka után otthon is helytállni. Szóval én úgy vagyok vele, hogy addig örülök, míg nem kell visszamenjek dolgozni.

    VálaszTörlés
  2. Este a faradtsagtol fazol, ha teheted legalabb egy heten egyszer fekudj le korabban. En is ha faradt vagyok akkor estere fazom

    mpd5

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?