csütörtök, január 24, 2008

Ritkán, ha este

csak én vagyok itthok itthon a lányokkal, általában korán ágyba kerülnek vagy inkább időben. Ez ma este is így volt, így mostanig már aludtam egyet én is, nem mintha ez is benne lett volna a tervbe, csak így sikerült. De nem bánom.
Ma délelőtt bementem a munkába. Olyan jót tett nekem ez a kimozdulás! Megtudtam, hogy a több mint tíz éves kabátom is remekül áll rajtam, mintha nem ezzel jártam volna évekig munkába! De aranyosak voltak! S hogy má' nehogy levágassam a hajam :), s hogy vigyem el a lányaimat is, aztán kinek hogy megy sora. Már internet is van a munkában, s az ötven éves kolleganő is ímélezik. Gyerekek, bankkölcsön, esküvő, mindenféle. Kint is napsütés.
Estefele séta a családdal, persze összekötve a kellemest a hasznossal.
Szép az élet.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nálad szép az élet :) Én valahányszor bementem a munkahelyemre, mindig úgy mentem haza, hogy bárcsak minél később kellene ide visszajöjjek. Amúgy egyesek tényleg aranyosak nálunk is, de a légkör olyan, mint a kommunizmusban. Nem mintha tudnám, hogy akkor milyen volt a légkör egy állami munkahelyen, de valahogy így képzelem el.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, mert úgy érzem, a jó legkör, a bízalom megkönnyíti a munkát.
    Akkor neked minden Krisztinával otthon töltött nap öröm.
    Nekem is, nem vágyom vissza nagyon dolgozni, mert a lányoknak jobb ha itthon vagyok.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?