kedd, január 01, 2008

B.Ú.É.K.

Túrmezei Erzsébet, németből

Nagy újévi kérés

Nagyot kérek újévre, Istenem,
Add, hogy minden napon legyen
időm a Te számodra,
időm magamra,
időm másokra,
velem vándorló vándorokra.

Számodra? Engedd, hogy másképp mondjam!
Üres kórsommal hadd siessek szomjan,
örök forrás, Tehozzád,
hogy egy lélegzetvételnyit adj nekem
a Te idődből, Istenem!
Szent örökkévalóságoddal áldd meg
lehelet-életem!

Ha Te lecsendesíted szívemet,
akkor lehet
időm magamba szállni,
összekulcsolni kezem,
gyűjteni drága kincseket.
S csak akkor tudok én is adni,
ajándékokat osztogatni
másoknak szüntelen.
Így kérek tőled időt, Istenem!

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép vers, köszönöm! ez az én imám is.

    VálaszTörlés
  2. én is erre áment mondok...és az én imám is ez!Köszönöm hogy leirtad!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?