hétfő, január 28, 2008

Nem is olyan nehéz nem írni blogot :)

Szombat többet voltunk elmenve, mint itthon. Kaptam egy új vasalót, mert a régi elomlott. Persze még nem próbáltam ki, a vasalás nem tartozik a hobbijaim közzé, olvasni sokkal jobban szeretek.
Ritkán eszünk halat. De most vett nekem Józsi egy pisztrángot a metróban. Csodálkozott is az aki kiszolgált, hogy csak egyet kérünk, de megnyugtattuk, nekünk elég lesz. Parajdon ettem először pisztrángot, nagyon-nagyon finom volt. Két évvel ezelőtt meg elmentünk Parajdhoz közel a pisztrángoshoz. Most ki akartam próbálni. Belenéztem a szakácskönyvekbe, innen is onnan is vettem egy kicsit. Nem lett olyan mint a pisztrángosnál vett pisztráng, de finom volt, mind elfogyott, pedig Anita meg se kóstolta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?