péntek, január 04, 2008

Nem bánnám, ha a téli vakáció húsvétig tartana.

Azt még kevésbé, ha csak egyszer lenne szesszió egy évben.
Mert jó együtt lenni. Reggel tízkor ébredni, tízenegykor reggelízni...
Nehezen pihenem ki a hajnali lefekvéseket.
És fázok, mert fáradt vagyok, és mert kint hideg van. Bent nincs, a hőmérséklet csak annyi bent mint két hónappal ezelőtt, de én mégis fázom. Minden tél ilyen fázós. És várom a tavaszt.
Újév havat is hozott. Nem sokat, de azért elő lehetett venni a szánkót. Tegnap együtt is szánkóztak a lányok, tetszett Csengének is, de a kinti levegőtől elálmosodott, így mi hamarabb feljöttünk. Józsi és Anita a kisparkban találtak egy kis "dombot", Anita ott szánkózott tegnap és ma is. Nagyon élvezte. Nem hiszem, hogy a szánkózástól, de Anita újra nagyon köhög. Nem szeretem ezt a köhögést. Remélem nem tart sokáig, hisz hétfőn kezdődik az ovoda.
Nem tudom miért, de úgy érzem, kiszalad az idő az újjaim közt.

2 megjegyzés:

  1. na, ezt én is pont így érzem vakációban, mármint hogy kiszalad az idő az ujjaim közül, úgyhogy már várom a sulit, meg a rendes programot.

    VálaszTörlés
  2. én nem várom...
    ez a külömbség köztünk :)
    bár egy idő után biztos én is megelégelném a sok semmittevést.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?