szerda, július 28, 2010

Várlátogatás

Röpke várlátogatásra is sort kerítettünk Vajdahunyadon. Már többször jártam a várban, de nem tudom megunni. Szerintem nagyon szép. Most épp felújítás alatt áll. És nem lehet minden terembe bemenni. Épp sok turista is volt, ami nagyon jó, de én jobban szeretem ha csak kevesen vannak a várban, az hangulatosabb.
Címer:

Szőnyegen a vár:

Belső udvar:

Tanácsterem:


Hozományos láda:

Kilátás:



Kút és a felírat - a hagyomány szerint - "Vízetek van, de szívetek nincs."


Boltív:

8 megjegyzés:

  1. Nemrég a fiúk mesélték nekem a "vizetek van, de szívetek nincs" felirat történetét...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a képeket! Szombaton nyitva van-e a vár? Ha igen, hányig van nyitva? Kérlek érdeklődd meg nekem. A tavasszal csak kívülről láttuk, de hátha sikerül megnézni végre belülről is, augusztus elején megyünk arra felé...

    VálaszTörlés
  3. Ó, Józsi, megelőztél, épp most akartam betteni a linket amit te tettél be. Köszönöm :).

    VálaszTörlés
  4. köszi a képeket!Olyan jó "hazai" érzés fogott most el:))

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen, meg is néztük a linket. Elmegyünk, ha az Úr megsegít.

    VálaszTörlés
  6. Jok a kepek, de ez a mondatt oriasi jelentoseggel bir.... Adina...apropo mi a felirat tortenete?

    Piri

    VálaszTörlés
  7. A kút legendájáról itt: http://www.erdelyinyar.hu/csoda1.php?link=vajdahunyad

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?