hétfő, július 28, 2008

Ma kipróbáltam

egy receptet
Evódiától.
Nagyon tetszett.
Gyorsan elkészül és nagyon finom.
Leírom tőle magamnak, hogy legyen itt meg.

Tehát: Gyümölcsös lepény
Hozzávalók: 4 tojás 1 csésze cukor 1 csésze margarin vagy olaj (én olajat tettem) 1 csésze tej vagy joghurt, kefir (most joghurtot tettem) 2 csésze liszt 1 sütőpor.

 Elkészítés: A tojásfehérjéket felverjük habbá -a tojás sárgákat összekeverjük a cukorral, olajjal. Hozzáadjuk a tejet (joghurtot), lisztet, sütőport, majd óvatosan hozzákeverjük a habot -bőven megszórjuk gyümölccsel (most kb. fél kg szilvát tettem rá).
Forró sütőben sütjük, majd félidőben lejebb vesszük a fokozatot.
A végén megszórtam porcukorral.

Nagyon-nagyon finom lett!
Lesz repeta! 
Mert én az ilyen "hamar finomat" recepteket szeretem. És ezt a sütit minden családtag szerette, ami nem mindig történik meg.

2 megjegyzés:

  1. köszönöm, hogy leírtad, mert a yahoos blogomon nemsokára elszáll a recept:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt a sütit, én is köszönöm, hogy megosztottad velünk.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?