csütörtök, július 31, 2008

Ma olyan szép délelőttöm volt,

mert elmehettem a laborba, a munkahelyemre, persze a lányok nélkül. Olyan rég nem láttam már a kolleganőimet, jól esett egy részüket újra látni, már akik nincsennek szabadságon. Azt hiszem már fél év is eltelt mióta nem voltam a laborban. Azóta történt egy kis változás, a hematológián a régi gép helyére új került, a kagylók mellett papírtörülköző, új kémcsőállványok... De a kolleganők a régiek, a hangulat a régi. Néha hiányoznak nekem. Azért munka van elég, nem unatkoznak, hisz a kórház vezetősége csak pár hónapig adott helyettem más embert, de munkát többet kaptak, aztán a helyettesítőmet áthelyezték másik laborba, a munka mennyisége maradt.
Ha már laborban voltam, hát meg is szúrattam magam, a vérképre és vércukorszintre voltam kíváncsi, mindkettő jó, és a többi analízis is, csak az összkoleszterol szintem haladta meg több mint 100 egységgel a normál érték felső határát, de ezért nem kell pánikba esni, mert a TG és HDL érték nagyon jó. Terhességkor szokott nőni a koleszterinszint. A vérnyomásom is jó, 125/65. S kolleganőim szerint, mivel laborban dolgoztam, nem gondoltam arra, hogy jó lenne egy vizeletvizsgát is elvégezni, terheseknek ajánlott :D, de ez szokott így lenni. De gondolom az is jó.
Jó volt kicsit "világot látni".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?