szombat, július 12, 2008

Nehezen értem meg,

hogy amíg Feleség és Anya vagyok reggel mindig frissnek kell lennem, függetlenül attól mennyit aludtam vagy nem alutam éjszaka.
hogy reggel jókedvűnek kell lennem, s ha lehet hamarabb ébredni mint a többiek. Még szombaton is!

hogy Csengének épp akkor vagyok nélkülözhetetlen, amikor rengeteg dolgom van, sietni kéne.
hogy Csenge akkor lesz rém anyás, amikor én meg vagyok győződve, hogy nincs időm csak vele foglalkozni. S sehogy se tudok szabadulni attól a máskor aranyos, most nyösziző csomagtól, csak ha 15-20 percig minden mást félreteszek és rá figyelek, ölbe veszem, olvasok neki vagy mesélek vagy épp játszok. S ez idő alatt csoda történik, újból aranyos, jókedvű kislány lesz, én pedig feállhatok mellőle vagy épp ő megy odébb játszani, olvasni...

2 megjegyzés:

  1. Ezt szerintem sok no nem erti nem csak te , ha ez most vigasztal.

    Tanisd meg a gyermekeidet es a ferjedet hogy anyanak is szuksege van pihenesre....angolul van egy mondas:"If mom is happy everybody is happy" szerintem erted, szoval az en parom tudja hogy amikor nyugos vagyok sokkal nehezebb zold labra vergodni velem....viszont az ellenseg meg pont ezt akarja...mert ha kimerult vagy sokkal erzekenyebb az ember es konnyebben iritalodik mindentol....a gyerekek jo eszkozok ebben tudatlanul is. Probalj meg mindeg pihenni amikor tudsz, es a parodnak meg magyarazd el, hogy szombat reggel legyenek az ovek a gyerekek az o es a csalad javara. Nallunk is mindeg az elso szo anya, szoktam mondani nekik apa is van.....es olyankor ot szollitjak. rovidesen 3 gyerekkel ezt meg kell nagyon tanuljatok beosztani a feladatokat....nallunk tudjak, ha en nem pihenem ki magam ok huzzak a levet szoval nem zavarnak.

    Ha kipihenem magam akkor jo ude feleseg vagyok, allmosan egy nyugos valtozata. Szerintem jo ha tudja mindenki mennyit bir el, es amit nem ahoz ker segitseget.

    VálaszTörlés
  2. Ezt és sem értem...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?