vasárnap, július 20, 2008

Ma hajnalban


Csenge riadót fújt. Először halkan: "Tábi", majd hangosan: "Tábi!", majd sírva, kétségbeesve: "Táábii!".

Anya felkelt, kibotorkált a nappaliba, majd Anita szobájába. Üres kézzel a sötétre hivatkozva ágyba bújt. Csenge viszont vígasztalhatalan volt. Már mindenki felébredt a házban és tudta, Tábi nincs a kiságyban. Miért? Mert este olyan fáradtak voltunk, hogy bár nekem eszembe jutott villanyoltáskor, hogy Tábi nincs velünk, úgy láttam, Csenge megvan nélküle is.

Tehát még egyszer felkeltem, kétszer is körbejártam a házat, mindenütt villanyt gyújtottam. A konyhában, Csenge székén aludt csendesen a Tábi maci.

Csend lett. Csenge magához ölelte Tábikát s már aludt is. Én még jó darabig ébren feküdtem. A tanulságot levontam magamnak.

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok, hogy telt a nyaralás?
    Gondoltunk ám rátok :)

    VálaszTörlés
  2. Beának:
    köszi nagyon jól, majd teszek fel képeket.

    VálaszTörlés
  3. Orulok hogy haza ertetek. Remelem jol telt es jo emlekekkel tapasztalatatokkal jotettek haza.

    VálaszTörlés
  4. Nálunk a cumi miatt szokott riadó lenni :)
    Én is örülök, hogy jól telt a nyaralás!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?