kedd, július 01, 2008

Valahol olvastam:

"Azt mondják, szülés után hat hétig tart visszatérni a normál kerékvágásba.
Aki ezt mondja, nem tudja, hogy miután anya lettél, nincs többé olyan, hogy "normál kerékvágás"."


Hát így van.

Vettünk az este 4 kg. barackot dzsemnek. Szerintem még nincs itt az ideje a lekvározásnak, de nekem most még van hozzá erőm és épp kedvem is. Nem szeretnék erről is lemaradni, mint az eperlekvárról. Amúgy ma olvastam, hogy a lekvárban pépesített gyümölcs van, a dzsemben pedig gyümölcsdarabok is. Így hát amit én főzök az DZSEM.
Szóval most fő a dzsem. Úgy félig. Aztán lefekszem. Holnap előkészítem az üvegeket és még egyszer felfőzöm a dzsemet és beteszem az üvegekbe. Ha meg teszek el 3-4-szer ilyen kis adagot talán elég is lesz télire.

Azt hittem, ha vége lesz a sulinak, majd újból lesz időm olvasni. Annyi könyvet szeretnék kiolvasni! Itt vannak a polcon. S alig jut időm néhány oldalra. Na, de megyek és kavargatás közben még olvasok pár oldalt.

4 megjegyzés:

  1. olyan édes ez a te blogod! szeretem olvasni!

    VálaszTörlés
  2. Azzal az idézettel mostanában sokkal jobban tudok azonosúlni, mint valaha gondoltam. Lassan 2 éve várom, hogy mikor lesz megint olyan, mint azelőtt... de hát ezek szerint soha. Ezt hány gyerek után lehet feldolgozni?

    VálaszTörlés
  3. :), nem tudom...
    mondjuk jó, hogy valaki megfogalmazta.

    VálaszTörlés
  4. Az a mondat angolbol lett forditva es valaki anyak napjara rakta ossze...sok mas jo mondattal egyutt....mindegyik ugy kezdodik hogy Valaki: ezt meg azt mondta....es ugy vegzodik hogy az a Valaki nem....es jon a befejezo resze. Megkeresem hogy megvan-e meg az e-mailjeimbe es ha megvan tovabb kuldom nagyon jo.

    mpd5

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?