hétfő, július 07, 2008

A hétvégén

Brassóban voltunk eljegyzésen.
Szép volt. Egy kedves családnál voltunk, ott volt két unoka is, lányaink örömére. Az út nekem hosszúnak tűnt, tegnap estére nagyon fáradtnak éreztem magam, a hasam már sehogy de találta a helyét. De a lányok jól bírták a hosszú utat. Isten megőrzött a hosszú úton.
Itthon nagyon jót pihentünk az éjjel.

Ma Józsinak még szabad napja van, együtt voltunk a parkban a lányokkal, délután elvisszük a lányokat édesanyámhoz és mi ketten, illetve hárman elmegyünk az orvoshoz, megnézni nevenincs királyfit.

4 megjegyzés:

  1. Még mindig nevenincs királyfi? :)

    VálaszTörlés
  2. HAt hogy van neve nincs kiralyfi??
    Azert mar idelye lenni elnevezni szegenyket, mert erdekesebb valakivel ugy komunikalni hogy kozben neven szolitod.

    VálaszTörlés
  3. Akkor már én nem is kérem, hogy keressetek egy nevet annak a picurnak, mert látom megelőztek és hát nem is kell elsietni, én is az utolsó pillanatig vaciláltam a Krisztinán.

    VálaszTörlés
  4. Én meg Sárát végig másnak akartam elnevezni, és csak az utolsó percekben "éreztem" azt, hogy ő egy Sára, és nem Dorottya. A másik kettőnél maradt, amit kigondoltunk. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?