kedd, július 29, 2008

Nahát!


Micsoda meglepetés Áron részéről! Kreativ Blogger díj. Köszönöm szépen! Mindez miután láttam más blogokon és szerintem reálisa felmérve a dolgokat, az mondtam magamnak, az én blogom nem valami kreativ (a lányaim igen), de nem is baj, hisz ez csak egy napló apró hétköznapi dolgokról.
A díjjal feladat is jár, éspedig:
-ki kell helyezni a logót a blogba
-megnevezni az adományozót
-kiválasztani 5 olyan blogírót, akinek szívesen adnánk ezt a díjjat
-üzenetet hagyni a kiválasztottak blogján.
Az én 5 kreativ blogoíróm és a blogjuk:
1. Kisvirág, aki szeret fotózni és mindenfélét meglepiket készít papírból, cérnából és nem tudom még miből.
2. Evódia, aki igazi konyhatündér.
3. Renának, mert ügyes kis dolgokat készít és a nyakláncok is tetszenek.
4. Mártának, mert finomakat süt-főz.
5. Encónak, mert nagyon kreativ, fiai ágyát hajóvá alakítja.

5 megjegyzés:

Mi a te véleményed?