csütörtök, május 08, 2008

Sok keresgélés után

tegnap végre találtam egy turkálóban Zsebibabát Csengének, mert már néhány napja kéri. Néztük a Metróban, Selgrosban, gyereküzletben, nem volt.
Nem tudom mi olyan érdekes a Micimackós mesékben, de a lányoknak tetszik. Most már van Zsebibabánk, Malackát, Tigrist és Fülest kaptunk olyan 6 évvel ezelőtt. Még hiányzik Kanga, Micimackó, Nyuszi, Zelefánt és még ki tudja ki... Remélem nem kell mindengyik után felkutatnom a fél várost vagy kiadni értük egy fél vagyont...

9 megjegyzés:

  1. Á, én tudom mi olyan érdekes ezekben a mesékben...odavagyok értük. De nem a rajzfilmváltozatért, hanem azért az igazi Karinthy fordításért...

    VálaszTörlés
  2. Én meg azt gondolom, hogy nem tudnám végigolvasni könyv formájában...
    És milyen az igazu Karinthy változat? Pl. ha nézem a Micimackós könyveket a booklinenál, honnan tudom, melyik jó?

    VálaszTörlés
  3. Hát nekem két kis kötet van meg, a "Micimackó" és a "Micimackó kuckója', írta A.A. Milne, fordította Karinthy Frigyes. És nagyon vicces. Eredeti kis rajzokkal (nem ezekre a nagyon színes, nagyon édes-bájos képekre gondolok, amiket ismersz...) van tele. És úgy kezdődik, hogy Róbert Gida viszi lefelé a lépcsőn a mackóját, persze fejjel lefelé szegényt. "Amennyire Micimackó értelme terjed, meg van győződve róla, hogy ez az egyetlen módja a lépcsőn való közlekedésnek." Én nagyon szeretem. Ezeket a meséket Milne a kisfiának írta, (ő a mesében a Róbert Gida), és a szobájában levő játékok a szereplők.

    VálaszTörlés
  4. en is olvastam, elektronikus verzioban oket

    VálaszTörlés
  5. én is nagyon szeretem micimackóékat, hát akkor a gyerekek hogyne szeretnék:)

    VálaszTörlés
  6. Nekünk is van Fülesünk meg Malackánk és nemrég Dani vett egy "labacit" (alias labda) amelyiken rajta van Micimackó, Tigris meg a kissrác Róbert Gida ha jól sejtem.

    VálaszTörlés
  7. Ha ha ezen mi is atmentunk....nekem a fiuk mind szerettek Micimackot, nekunk is volt belole. patriknak egy idoben egy falra akkora meretben mint a fal nagysag volt egy micimacko meg egy tigris es egy malacka.....agynemu szetje volt....hat ha a lanyaid olyanok mint az en fiaim akkor megvetetik veled. Nekem nem kellett minden darabja, megvolt a kedvenc. Es ahogy nottek mas es mas kedvencek. Most egy uj valami van mar megint.Ilyenkor arro lszol minden, azzal alszunk, utazunk stb. De szerintem ez jo. Nekem egy babam volt csak mert akkoriba a jo kis comunista rendszer azt is megtiltotta gyerekek legyunk. A gyerekek annyira bele elik magukat ezekbe a mese vilagokba....es jo az abban a korban.....kinovik.

    VálaszTörlés
  8. Hát jobb is ha Micimackónak vagy Malackának képzelik magukat a gyerekek (életszemléletre gondolok) vagy azokra szeretnének hasonlítani, mint mondjuk Harry Potterre (Potter rajongó gyerekektől elnézést kérek :)
    De most nincs igazam?

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?