szerda, május 21, 2008

nem tudom hogy,

de eltűnt a telefonomról a kedvenc csengőhang, amit a netről töltöttem le, fel se ismertem amikor a telefonom csengett, biztos automatikusan betett más hangot, ha eltűnt az amire be volt állítva. Hogyan tűnt el? Csenge...

ma Csengének sikerült egyszer az ölemben ülve valami gombokat megnyomnia a leptopon, aminek következtében sötét lett a képernyő s sehogy nem tudtam egy kis színt visszahozni. Ezek után még volt bátorságom itt hagyni két percre mesét nézni, míg valamit levettem a tűzről. Egyszer csak azt hallom, hogy Micimackót hívja, s hát mikor bejövök megint sötét a képernyő. Még jó, hogy Józsi megtanított nem pánikba esni... na de nem tudom hogy sikerült neki...

Más: Ma Csenge a telefonommal a kezében párbeszédet folytatott, kérdezett és választ is adott. Valahogy így.
-Hova mégy Sára?
-A parkba.
Aztán beszélt még egy Enikő és egy Anna nevű lánnyal is.
A napokban még egyszer megfigyeltem, hogy párbeszédet folytatott, csak már nem tudom kivel. Kérdezett és aztán válaszolt a kérdezett nevében. Úgy élvezem hallgatni.
És mesélni kell. Egyre több a rögtönzött mese illetve a kapásból elmesélt ez-az.
És a sok forgatástól rongálódnak a könyvek.

1 megjegyzés:

Mi a te véleményed?