szerda, május 28, 2008

Rájöttem,

hogy az őszt és a tavaszt jobban szeretem, mint a telet és a nyarat.
Szóval itt a meleg. Azért tegnap még egész nap volt nyitva ablak, megjegyzem, hogy minden ablakunk dél felé néz. De csak napok kérdése, és már csak reggel és este nyithatok ablakot.
A kenyérsütésről azért nem szeretnék lemondani. A kenyérsütőgép nem melegíti fel a konyhát?
Kell változtassunk a napi programon is, reggeli után ki kell menjünk, mert aztán nagyon meleg lesz.
Várom vissza Anitát és Józsit a logopédustól, addig sül a kenyér. Csenge várja, hogy játszodjam vele.
Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Én is arra jöttem rá a napokban, hogy egyáltalán nem szeretem a nyarat, itt bent a városban a tavasz az ideális. Kint a tengerparton vagy valahol a hegyekben azért etvészelném valahogy a nyarat is :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?