kedd, május 06, 2008

Nagyon jó a szesszió arra,

hogy sok új ötlet szülessen a fejemben és mindenféle "halaszthatatlan" dolgot elvégezzek.
Pl. a tegnap számba vettük a lányokkal a ruhákat, a kicsiket eltettük, ami jó, azt szépen válfára tettük, jöhet a nyár, mind a két lánynak van elég ruhája, nem kell már vásárolni. A pólókat is számbavettük, hány kicsi (azokat eltettük a következőnek), hány foltos (mert tavaly mindig könyörögni kellett Anitának ha kintről bejöttünk: öltözz át, s sokszor csak magamban beszéltem), hány felvehető kintre. Hát nagyon élveztük. Ma délelőtt a Csenge fiókját is átrendeztem, onnan is kikerült néhány kinőtt darab. Csak néztem a kislány ruhákat... Aztán meg a sok dobozt: mennyi ruha, mennyi helyet foglalnak, sok az öt év. De azért nagyon jó, hogy vannak, és nem kell mindent megvenni, bár nagyon szeretek a lányoknak ruhát vásárolni.
Most Csengi alszik, megyek mosogatok, főzök, s ha jut idő tanulok.

4 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a ruhákat pakolgatni, újakat elővenni rápróbálni, hogy jó-e már neki, és persze vásárolni is nagyon szeretek. Újjabban turikban kutakodok és olyan jó babacuccokat lehet találni :)

    VálaszTörlés
  2. De jó.. nekünk van egy Csongink, neked van egy Csengid. :D

    VálaszTörlés
  3. En is szeretem a fiuk cuccait ramolgatni, nekem aztan mindeg az van hogy akkor msot mit csinaljunk veluk.....az ikrek duplak.....nagyon orulok hogy fiad lesz.....mert egy reszet elosztogattam, de egyet mindeg neked tartogattam. Miutan meglett neked Csenge akkro ugy voltam kesz, mostmar elosztogatom, aztan en lettem terhes es ugy voltam vele hogy hatha megis kell, aztan mikor mondtak hogy kislany, jo azert varjuk meg a biztos ami biztost, aztan a felet megint oda adtam valaki masnak ugy hogy a masik felet oda adom annak akinek eddig szoktam volt......es megtudtam hogy jon a 3-dik, szoval mondom akkor megint varunk. Baby baby nincs mert azt mar elosztogattam, de 2 eves kortol nem sok fiu cuccot kell vegyel. Ja vettem a lanyaidnak egy nagyon vagi kis ruhat( nekem tetszik) egyforma Anitanak es Csengenek, kaptam egyformat a kulombozo meretekben, csak a merettel nem voltam biztos. Remelem neked is fog tetszeni, nem is neked a lanyoknak. En is elvezek a gyerekeknek vasarolni. En is megcsinaltma a ramolast, akkor szoktam amikor a teli ruhakat vegre el lehet tenni.....nekem az mindeg kihivas.

    VálaszTörlés
  4. Hát, nagyon köszönöm :), tudod, 2 éves korig egy rend ruhát elküldtél nekünk, abba jártak a lányok néhány kimondottan lányos darabbal kombinálva, és nagyon jól jöttek a ruhák.
    Köszi a ruhát a lányoknak. Olyan még nem volt, hogy egyforma ruhában legyenek.
    Én még em fejeztem be a rámolást, de a héten remélem a végére érek.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?