szombat, május 24, 2008

El kellett olvassak

valami könnyű regényt a vizsgák után. Így olvastam el Gárdonyi Géza: Ida regényét. Nem először olvastam, de úgy éreztem, most ez pihentető. Azért nem érzem magam kipihenve, de jó volt, kicsit más mint pszihológia vagy komoly gondolkodást követelő könyvek, bár van olyan is megkezdve.

Józsi még mindig nincs egész jól. De jó, hogy itthon volt.
Amúgy úgy eltelik a nap. Azt veszem észre, hogy este van, s semmit sem csináltam, mert a főzésnek a mosogatás után semmi nyoma sincs... De azért lassan látom más lesz, ha Anita itthon ebédel, Csenge szeret enni... Ha többen eszünk itthon.

Ma vettem egy fél kiló borsót, úgy csövesen a piacról. Anitával versenyt szemeztük és Csengével együtt megettük. Nyersen. Nagyon finom volt.

Csenge mindennapi kérése: "Kell csosoládé!"

1 megjegyzés:

  1. Ez Krisztinának is mindennapi kérése, sokszor még álmában is emlegeti :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?