kedd, május 13, 2008

Nahát

Ma délben szóbelizni voltam, ezért reggeli után igyekeztem elkészíteni az ebédet. Közben még egy kolleganőmmel váltottam mailt egy dolgozattal kapcsolatban. Persze épp ma reggel Csenge sehogy nem akart egymagában ellenni, tenni-venni mellettem, hanem szerette volna ha csak rá figyelek, olvasok, mesélek, rajzolok neki. Éreztem én is, hogy most nem tudom adni neki azt, amire a leginkább szüksége van, a "minőségi időt", s nem éreztem valami jól magamat a bőrőmben...
Aztán egyszercsak Csenge megjegyzi: "Anya rossz." Azt hittem nem értettem, ezért megkérdeztem: "Tessék? Mit mondtál?" Mire ő nagy nyugodtan megismétli: "Anya rossz."

3 megjegyzés:

  1. Nekem is meg szokták mondani, hogy: Most nem voltál kedves...Meg ilyeneket. :)

    VálaszTörlés
  2. szóval már mondatokban beszél?!:) aranyos!

    VálaszTörlés
  3. olyan kis aranyos ezen a képen is:)
    Igen, kellemetlen amikor őszintén kimondják amit gondolnak...:)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?