csütörtök, május 22, 2008

Ma

úgy éreztem, hogy soha nem voltam még ilyen fáradt, persze csak azért, mert elfelejtettem amikor még így éreztem. Nem aludtam ki magam, így alig vártam, hogy Csengét délben lefektethessem, aludtam vele egy jót, de mégsem eleget. Ezt éreztem abban, hogy türelmetlenebb voltam ma, meg jobban láttam az élet sötét oldalát.
De aztán mégis volt egy szép esténk.
És az előbb láttam milyen az ha valakit a hideg ráz és lázas, és hát, akkor nekem nem is volt nehéz napom.

Vasárnapig szeretnék kicsit pihenni, aztán tanulnom kell. Nem mentem át minden vizsgán. És volt amire el sem mentem, tehát van bőven mit tanuljak. Még jó, hogy nem lehet mindig tanulni, mert ki kell menni a parkba sétálni, mesélni is kell stb. Ma este el kellett meséljem a sötétben (tehát fejből) a Csúnya Kislány-t Csengének, és tudom fejből a történetet, szerintem ő is, csak nem mondja még. Tehát a memóriám még tűrhetően működik, ez jó.

1 megjegyzés:

  1. Én egész héten nagyon fáradtnak éreztem magam, pedig nem várok babát és nem kell tanulnom, éjszaka is jól alszok ... szóval valami vagy van a levegőben vagy az én készülékemben van a hiba.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?