csütörtök, május 08, 2008

Mit is mondhatnék?

Két vizsga letudva, igaz nem számíthatok valami jó eredményre, főleg a mai vizsgáról, pszihopatológiából. Még hátra van 8!!!, négyért fizetnem kell, tehát csak akkor megyek, ha tanulok, valoszínű a utolsó két hétre hagyom ezeket.
Fáradt vagyok. De ez csak természetes.
Tegnap olyan kedvem volt ezt-azt elvégezni, hogy estére rendesen kifáradtam, pedig nem is tanultam, ugyanis napközben az nem megy. Szóval mire vacsoraidő lett, úgy elkezdett fájni a hasam (mert napközben elég sokat álltam, jártam), ahogy még egyik terhesség alatt sem, le kellett feküdjek, amitől persze el is múlt :), de lemaradtam a vacsora jobbik részéről, nem mintha éhen maradtam volna, hanem nem láttam, hogy esznek a lányok. Remélem nem lesz több ilyen, mármint hasfájás, mert nem szeretem.
Most Csenge alszik, én is mellé fekszem egy kicsit, mert az éjjel pszihopatológiát olvastam, s ha nem pihenem ki magam, ki tudja milyen tüneteket fogok észlelni saját magamon.

3 megjegyzés:

  1. azért vigyázz magadra:)

    VálaszTörlés
  2. én is azt mondom, hogy csak lassan a testtel, mert látom már lázadozik a kis pocaklakó :)
    Látod már most figyelmeztet, hogy vigyázz magadra, mert nagy szüksége lesz ám rád ha megszületik.

    VálaszTörlés
  3. Ja ne hajsd tul magad, mert neked lesz kesobb bajod magaddal.

    Ugyelj a picurra.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?