vasárnap, december 23, 2007

fenyő fenyő

Mi is vettünk egy kis fenyőfát. Bár nem ez az első év, hogy szóbajön egy műfenyő megvásárlása is. Annak nincs illata, de úgy sajnálom, hogy annyi fenyőt kivágnak pár napért. Vagyis nem a fenyő az ünnep lényege. A fát már tegnap feldíszítettük együtt. (Azt hiszem nem vagyok jó hangulatteremtő, pl. nincs angyaljárós mese.) Csengének nagyon tetszik. Nekem is. Szerintem most szebb mint az elmúlt években, talán mert ezt most élőben látom és mert az idén vettünk néhány új díszt is. És alig várom, hogy a fa alá kerüljenek az ajándékok.
S hogy legyen valami amit ünnep után is velem, bennem marad, s pozítiv változást hoz életembe.

3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon sajnálom a fenyőfákat, van is egy vers amely elmeséli egy fenyőfa történetét, de inkább karácsony után érdemes elolvasni, mert elszomorító, most meg inkább ne gondoljunk ilyesmire. BOLDOG KARÁCSONYT!

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a fenyőket direkt karácsonyra nevelik, van, aki ebből (is) él. Tehát nem az erdőbe mennek, és kivágják összevissza, amit találnak. Kicsit olyan, de nem egészen, mintha valaki zöldséget termeszt, és eladja, majd újat ültet. Csak mondom. Amúgy tényleg, a karácsonyfa luxus, de szerintem nyugodtan örülhetünk neki egy évben egyszer, még akkor is, ha nem érdemeljük meg.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?