szombat, december 15, 2007

nem tudom mi van,

de ez a Csenge annyira anyás mostanában. Igaz, arra a kérdésre sem tudnék válaszolni, hogy mikor nem volt. Lehet, hogy én vagyok türelmetlen. Arra gondolok, hogy már 1 éves, és szinte mindig rajtam lóg -jó ez ici-picit túlzás. Ma este megint elaludtam vele, olyan nehezen aludt el. Amúgy aranyos, egyre több mindent mond.
Persze az lenne a legjobb, ha míg a gyerekek fent vannak nem akarnék mást csinálni, csak velük foglalkozni. De én nem ilyen vagyok. Tudom azt is, ennek az időszaknak nemsokára vége lesz, s majd azt fogom mondani: de jó volt...

Más: végre sütöttem sütit, vagyis Túró Rudit. Még van egy kevés. S annak ellénére, hogy a túróval megjártam, a süti finom lett és most már tudom, fél adag túróval is hogyan lehet finom Túró Rudit sütni.

2 megjegyzés:

  1. de aranyos Csenge! és már nagyon hiányzik, hogy nem voltam nálatok, de sajnos nem tudom, mikor jutok el legközeleb...

    VálaszTörlés
  2. úgy örülök, hogy raksz képeket:) Megvoltam szokva, hogy gyakrabban találkozunk.De most már csak a képek vannak. Olyan aranyos ez a kis maci:D

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?