hétfő, december 10, 2007

napló

A szombat nagyon szép volt nekünk. Olyan "laza" nap volt, nagy célkitűzések nélkül, csak úgy együtt voltunk. Sétáltunk a központban. Csenge aludt is. A katedrálissal szemben rögtönzött istáló, igazi birkákkal, a lányok jól megnézték.
Az ortodox katedrális a főtéren
A központi séta előtt vásárolni voltunk, mert Anita megkapta a talpbetéteket és kellett venni hozzá csizmát és házicipőt. Az egyik olcsóbb bevásárlóközpontban olyan stresszelő zsufoltság volt, alig vártam kint legyünk. Itt egy nyugisabb helyen lazítás a lányoknak:
Itthon Csengének sikerült előszedni a kenyeret.





Ő mindig tudja mit kell tenni az ennivalóval. Gondja van magára. A friss kenyér sarka mindig finom, de épp ennyire?

Délután aludtunk egy jót Anitát kivéve, aki az oviból hétvégére hazahozott játékkal játszott. Nekem pihenés és feltöltődés volt ez a szombat.

Vasárnap: nagyon élvezem, hogy reggel tízre kell menni. Nincs rohanás. Nyugodtam el tudunk készülni. Pihentebbek vagyunk. Déltől viszont beköltözött hozzánk a fejfájás...

Ma: reggel Csenge ébredés után nem sírt, pedig egyedül volt a szobában. Én kifizettem a sulit, amitől pehelykönnyű lett a bankkártya. ...és esett az eső, és esett... És most dolgom van még.

2 megjegyzés:

  1. Mi is 10-re megyünk és olyan jó!!! És jók a képek is, meg a bejegyzés is, meg minden!
    emi

    VálaszTörlés
  2. de jó!!! Csenge nagyon édes :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?