szerda, december 12, 2007

Hát most írnom kell :)

Megnéztem Daniel Deronda-t. Hát ez is nagyon tetszett. Köszönöm (akinek nem inge ne vegye magára). Az életnek megvan a maga menete. És jó ha tudjuk kik vagyunk és mi a célunk. És a mások baját a magunk-é elé helyezni - hát ez utóbbi nem könnyű.
Kicsit blogolvastam. Az otthonoktatásról, és ez azért tetszett, mert hasonlókat már olvastam egyszer és azóta gondolkodom erről. Ez is egy alternatíva, és nem is akármilyen. Máshol olvastam egy elgondolkodtató bejegyzést, úgy jól esett, mert néha nem igazán érzem magam felelősségteljes felnőttnek, a tetteim alapján. De ki várja el ezt tőlem? Na jó, kellene egy pszihológós aki feltegyen pár kérdést, s a végén minden ok.
Még egy bemutatásom van ebben a félévben és két dolgozatot kell leadni -minden csoportmunka. Remélem nem hagynak ki egyikből sem, olyan össze-vissza járok most szemináriumokra, hol ezzel, hol azzal a csoporttal, nem nagyon ismerem az embereket, na de év végéig még lehet.
És örülök a lányainknak.
és nem csak nekik

3 megjegyzés:

  1. mondom már, hogy nekem is kellenek azok a filmek! légyszi ne várakoztass sokat... :)

    VálaszTörlés
  2. Nahát! Gyere el értük :)) vagy hát nem is tudom... küldjem el?

    VálaszTörlés
  3. ha elküldöd, az hamarabb van

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?