csütörtök, március 05, 2015

magok és magok

Van egy dobozom, abba tettem a magos tasakokat, amiket itt-ott vásároltam vagy kaptam. Tévedésből vettem két körömvirágos tasakot és két ugyanolyan fajta borsó tasakot.

Nézegettem, mit kell a földbe vetni, szórni ebben a hónapban.
Virágból: kamilla, körömvirág, mák és mézontófű.


Aztán macskafű - nincs még macskánk, de ki tudja. Igazából macskamentát szerettem volna, de meglátom, mi lesz ezzel.

Ami pegid ehető és zöld: metélőhagyma, sóska, spenót (ezt vetettem februárban is már), saláta (ezt is vetettem már, csak más fajtát), kapor, borsó (nagyjából bevetettem a neki szánt helyet már februárban), retek, és persze répa.

Ezen kívül palántát kell nevelni. Elsősorban piros paprikából. A többinek utána kell olvassak.

Édesanyám hozott egy négy éves szőlőt, ami már termő, sötét szeműt terem. Olyan, ami terem permetezés nélkül is. Nem vállalom a permetezést, nem értek hozzá, s nem is akarom megtanulni.


Ezen kívül vettem egy kis fekete ribizli bokrot, Titania nevűt. A levele is ribizli illatú. Mint gyerekkoromban falun a mamámnál. Ez félárnyékos vagy inkább árnyékos helyre került. Azt olvastam, savanyú talajt szeret. Maradt még az áfonyától, olyat tettem neki. Remélem megmarad és majd teremni is fog (gondolom az idén még nem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?