kedd, március 03, 2015

Március

a tavasz reményével egyelőre elég télies.
Borus, szeles idő. Nincs a kertben semmi, a hóvirág elvirágzott, a többi még nem nyílik. De, a ház sarkánál az ibolyák! S mert azt olvastam mostanában, hogy virága ehető, hát megkóstoltam. Ehető. Finom. Ibolya ízű.


Tegnap annyira kívántam már valami zöldet, nyerset, hogy kimentem egy tányérral s teleszedtem tyúkhúrral, s néhány zsenge pitypanglevéllel. Finom volt a vacsorához.

A nárciszok sietnek a bimbóneveléssel.


Ebből meg liliom lesz.


A fekete ribizli csupa rügy.


A napokban kaptam egy kankalint. Kitettem a földbe. Ott virít a napsütésre emlékeztetve.


S hogy ne legyen egyedül, vettünk mellé még egyet. Ha újra ott járnék a boltban, vennék még párat. De talán idővel lesz még ilyen vagy más virág itt az ház előtt, színnek, tavasz hívogatónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?