szombat, május 14, 2016

Délelőtt még számoltuk, hányszor eredt el az eső. Aztán abbahagytuk... Még jó, hogy tegnap megpróbáltam lencsevégre kapni pár virágot... mára napsütés helyett.

Minden virágnak története van.

Első rózsa a kertből, gyönyörű, nagy fehér rózsa, itt persze már bent.


Ezt a kis szegfűt egy kislány kapta a születésnapjára. Szép ajándék, sokáig emlékeztet.


Ezt én kaptam, mikor még üres volt a kert. Ildikótól. :)


Ez is onnan van.


Tavalyról elszóródott magból kelt ki, olyan nem ide tervezett virág, meglepetés virág.


Levendula a rózsa mellett.


Török szegfűk, tavaly vetettem, majd megtudtam, hogy csak egy év múlva hoz virágot. Hát kivártam.




Azt hiszem ez anemóna. Egy növény-vásárlásnál kaptam ráadásként egy zacskó virághagymát.


S végül a veteményes. Borsó, februári vetés.


Paprika. Ipról, melegházból.


A sok esőtől a víz újra utat talált a tetőn...
S bent én is iszom a finom vizet. Annak ellenére, hogy tudom, legalább 2 l vizet kellene innom naponta, annyit jövök-megyek, teszek-veszek, hogy nem iszok eleget. Eljött a késő délután s a felét se ittam meg az előkészített víznek. Így míg itt pötyögök, próbálom pótolni a lemaradást. Egy idős, tanult, gyógynövényes bácsi mondta, hogy hátfájáskor 2-3 l vizet meg kell inni. Hát inkább iszom, mint hogy a májam terheljem gyógyszerrel. S ha tehetem pihenek és olvasok. .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?