vasárnap, január 11, 2009

Olvasmányaimból

Zsibrák és Erika kért meg, szálljak be én is a játékba: tavalyi olvasmányaimból említsek meg 5 kedvencet.

2008 első olvasmánya: Elizabeth Gaskell: Észak és Dél, nagyon tetszett, szívesen újraolvasnám.

Egy másik jó könyv: George Kohlrieser: TÚSZOK A TÁRGYALÓASZTALNÁL Konfliktuskezelés mesterfokon. Azt hiszem ebbe is jó lesz még belelapoznom.

Bolyki László: Milyen zenét szeret Isten? -változást hozott a gondolkodásmódomban.

Aztán tavaly olvastam először Szabó Magdától. Születésnap c. regényével kezdtem. Ez csak a kezdet volt.

Jobb későn, mint soha. Családi kedvenc lett Fodor Sándor: Csipike - Meseregénye, én tavaly olvastam először.

Örömmel olvasnék arról mit szépet s jót olvasott tavaly Kisvirág, Csillag, Encóka, Tücike és Hilda.

3 megjegyzés:

  1. a mai bejegyzésem arról szól :)

    VálaszTörlés
  2. Honnan szerezted be a Milyen zenet szeret Isten cimu konyvet? Engem is erdekelne. Elore is koszi. Szucs Emese :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy honnan van a könyv, már nem tudom biztosan, talán Brassóban az imaháznál vettük úgy másfél éve vagy pedig Bayer Gy. lelkipásztor hozta egyszer Magyarból.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?