vasárnap, január 11, 2009

Úgy-e írtam már,

hogy szeretem a hétvégéket, a vakációt, a nyugis reggeleket?
A lányok reggel felkelnek s olvasnak. Tegnap Klári hozott Buci Maci újságot, ma reggel azt olvasták. Anita szépen olvas, Csenge a képről olvas szép mesét.

Szombat reggel fél hétkor ágyba kellett parancsoljam Anitát, aki felébredt valamikor hajnalban és addig már 3 oldalt írt- piros pontért. Még aludt másfél órát. Ki tudja mikor kelt fel? De az olvasás érdekesebb, mint az írás, így ma reggel olvastak.

Itt is olvasás. Balázs nem unatkozik. Jézus születésének történetét olvassák, Csenge egy angol nyelvű képes könyvből meséli, Anita egy színező füzetből olvassa.

Azt hiszem B. Ági mondta tapasztalatból, hogy a harmadik gyerekkel már nem olyan nehéz azért is, mert leköti az, hogy elnézi a nagyobbak mit csinálnak.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Én Emese vagyok Mo-ról és rendsteresen olvasom a blogodat.Nekem is 3 gyermekem van Balázs 8 éves(első osztályos) Zsófi 2 éves, és Kristóf 6 és fél hónapos.Nekem jó olvasgatni, hogy más hogyan oldj ameg a mindennapokat.Isten áldását és sok erőt kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és üdvözöllek a blogomon!
    De érdekes, nálatok fiú-lány-fiú :). Ha írsz blogot, szívesen olvasnám.
    Én is kívánok neked sok erőt és derűt.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?