hétfő, július 27, 2020

Úgy kezdődött...

hogy letört egy darab az egyik fogamból.
Nagyon örültem, hogy nem két hónappal ezelőtt történt, amikor a fogorvosi rendelők zárva voltak és csak a sűrgőségin lehetett segítséget kérni, kapni.
Nagyon örültem, hogy a kedves fogorvosnő, akihez az utóbbi években néha elmentem, már másnap reggel tudott fogadni.


Már majdnem egy év eltelt, mióta utoljára fogorvosi székben ültem, így épp ideje volt, újra elmenni. Szépen rendbe tette a fogaimat. Ez a szúvasodás egy elég alattomos dolog. Újra elhatároztam, hogy fél év elteltével elmegyek egy ellenőrzésre. Csak néha nehéz elindulni.

Ha már elmentem, időpontot kéretem mindenkinek a családból, hisz volt aki évek óta nem ült fogorvosi székbe. Sorba vittem a gyerekeket, hogy ne kelljen egymásra várniuk a melegben a váróban maszkkal. Nem szívesen mennek olyan helyre, ahol maszkot kell viselni, mert elég kellemetlen. Pedig minden zárt helyiségben kell. Inkább nem mennek zárt helysiégbe. Ha cipőt, ruhát kell nekik venni akkor is nagyon nehezen tudom rávenni őket, hogy eljöjjenek velem. Nélkülük nem szeretek vásárolni nekik. Ők pedig inkább lemondanak a vásárlásról.

A fogorvosnál mindekinek jutott valami, egy kis tömés vagy foghúzás, ez-az, de semmi igazán komoly beavatkozás. S mindenki jól viselkedett. Legkisebbem bátorsága engem is meglepett. Úgy látszik mégse hiába mondtam, hogy jobb az elején eszrevenni ha egy fog szúvasodik, kevésbé fáj a beavatkozás. Én ezt saját bőrömön tapasztaltam kiskamaszként s azóta az elmúlt néhány évtől eltekintve rendszeresen egy évben kétszer elmentem ellenőrzésre. Nem bánom.

Örülök, hogy eddig nem volt gondunk a gyerekek fogaival, nem nagyon voltak lyukas fogaik.

Remélem erre az évre befejeztük ezt a témát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?