péntek, május 13, 2011

Hétfőn

a Bánsági Magyar Napok alkalmából a Római Katolikus Dómban  a Szegedi Tudományegyetem Zeneművészeti Kara Szimfónikus Zenekara és Női Kórusa koncertezett LISZT FERENC születése 200-ik évfordulója alkalmából. Volt egy orgona játék és Liszt Ferenc Dante Szimfóniája.
Nekem nagyon tetszett! Most tudatosult csak bennem, hogy milyen rég nem voltam koncerten, azt hiszem az elmúlt két és fél évben ez teljesen kimaradt az életemből. Nagyon örülök, hogy elmehettünk. Elől ültünk, közel a dobokhoz, így elég jól láttunk. Állítólag ez a dóm az egyik legjobb (ha nem a legjobb) hangzású terem. Sok évig itt jártam el minden nap a templom előtt, s nem egyszer betértem ide egy kis csendért.

És újra megcsodálhattam a Dómteret és nem csak. Annyira tetszenek ezek a régi épületek! Örülök, hogy az elmúlt években soakt felújjítottak közülük.












Ez csak egy kevés volt abból ami útba esett. Sok szép régi épület van még a városban :)
És még azért volt más az elmúlt hétfő, mert a két kicsi reggeltől estig a nagyszülőket boldogította. Ilyen is nagyon-nagyon ritkán fordul elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?