kedd, november 30, 2010

Egy bő hétig

"szabadságon voltam", vagyis itt volt nálunk anyósom és kedvemre járhattam a városban. Nem is volt mindig olyan kedvemre, de mivel ritkán van lehetőségem nyugodtan rendeznem a dolgaimat és nyugodtan nézelődni a bevásárlóközpontban, most életem a lehetőséggel. Nem volt pihentető a sok jövés menés, de kellett ez is.

Míg a város utcáit róttam nagyon örültem minden felújított régi épületnek, templomnak. Sok szép épület van városunkban. Sajnos nem volt időm, lehetőségem lépten-nyomon megállni, mert sokszor sietnem kellett. De hadd legyen itt két kép, az egyik reggeli a másik esti.



Legjobb a volt munkatársaimmal való találkozás volt. Felajánlották, hogy visszafogadnak és máris adnak köpenyt, kesztyűt, beállhatok közéjük. :D Azért az új munkám érdekesebb, teljes embert igénylő, tele új kihívásokkal és nem bánom a váltást. 

Itt a tél, az advent, a karácsony... sokat kell még tanuljak, az elmúlt hónapok változásai csak a kezdet. 

2 megjegyzés:

  1. Írtam mailt a g-mail-es címedre. Lehet, hogy nem kaptad meg?

    VálaszTörlés
  2. Jó hogy szóltál, mert ritkán kattintok oda. Fogok válaszolni ma vagy holnap.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?