kedd, november 23, 2010

Ezt is

elolvastam...

Több mint fél év kellett hozzá, hogy kiolvassam Frittmann Lászlóné: Hang a függöny mögül c. elbeszéléses kötetét, nem mert unalmas lett volna, hanem mert mostanában kevésebb időt töltök könyvvel a kezemben kedvtelésből olvasva. Pihenést volt olvasni egy-egy elbeszélést a könyvből. És sajnálom, hogy elérkeztem az utolsó elbeszéléshez. Szívesen olvasnám a folytatást. S ha mindig itt lenne a polcomon, néha elővenném, egy-egy régi történetért. Mert régen is voltak nehézségek, mégis derű, békesség, megelgedés árad a sorokból és Isten iránt bizalom és hála. Nekem nagyon jó volt ilyen lassan olvasni, gondolkozni. Szép volt.

2 megjegyzés:

  1. Orulok, hogy tetszett. :) az elso kotetem is oda van adva olvasasra, Zilahra. :)

    VálaszTörlés
  2. es kepzeld, juliasban beszelgettem kicsit Magdi nenivel, az ironovel, a csongi uncsijanak a mennyegzojen. :) Olyan aranyos, kedves neni, es olyan jolesett hallani neki, hogy van aki szivesen olvassa a torteneteit. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?