hétfő, augusztus 30, 2010

mindenféle

Esik az eső, lehült az idő. Bent azért még jó meleg van, 26 fok. De itt az ősz. Számomra nagyon rövid volt ez a nyár. Legjobban az utazásoknak, találkozásoknak örülök. 

Ma két hete volt drága nagyszüleim 60 éves házassági évfordulója. Nehéz élet áll mögöttük. Én csak a második felébe kaptam bepillantást. Szépen élnek. Gyermekkorom legszebb időszaka az amit náluk töltöttem. Ha rájuk gondolok, úgy szeretném, hogy ne legyen öregség, betegség, halál itt a földön, hogy mindig itt legyenek nekem!

Szeretem amikor kint vagyunk a gyerekekkel, főleg, ha mind az öten együtt vagyunk. Hova jut a nagyokat álmodó kamasz, hogy megelégszik azzal, ha gyermekeivel együtt kint lehet a parkban!
Balázs sokat fejlődött a nyáron, sokat beszél, szinte mindent. Kérdez. És már nem kell elaltassam esténként. Még szopik egy kicsit. Egy hónapja nem használunk babakocsit, úgyanis nem akart már beleülni, hanem tolni akarta. Azért néha használom a hordozókendőt vagy a mei-tait.


Hétvégén Magyarban jártunk. Végre megint kedvemre nézelődhettem egy könyvesboltban! Még jó, hogy nem költekezhettem kedvemre, mert nincs hová pakolni a könyveket.Ezt a lányom választotta: Dániel Anna: Erzsébet királyné (Móra, 2008). A fülszöveg nagyon szép.  De ebben az esetben a film nekem sokkal jobban teszett, bár a könyv valószínű hitelesebb leírást ad az eseményekről. Ami nagyon zavart az volt, hogy a történet hol múlt, hol jelen időben van írva, e miatt fura rossz érzésem volt olvasás közben. Ettől eltekintve jó könyv. 

3 megjegyzés:

  1. Sok erőt és áldást kívánunk a nagyszüleidnek, szép kort éltek meg együtt. Mindig tetszett nekem amint kézen fogva sétáltak a gyülekezetbe és haza.

    VálaszTörlés
  2. 60 ev ... gyonyoru ido. Peldat hagyank az eletukkel. Tudom kozel allnak a szivedhez. Szeresd oket most itt amig itt vannak, aztan tudom jo lenne az idot meglallitani ... de jo nekunk tudni hogy ha satorhazunk itt elbomol ... az nem a veget hanem a kezdetet jelzi az oroknek...

    Igen hogy megvaltozunk evekkel es radobbenunk hogy az apro csodak az eletben, tenyleg csodak.

    Nonek szepen mind a harman. Millio puszi nektek Piri

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?