csütörtök, augusztus 26, 2010

Nyári örömök

Lassan vége a nyárnak. 


Szeretem a nyarat, a finom édes dinnyét. Tudom, hogy nem igaz, de mégis néha úgy érzem, ellennék napokig csak dinnyével. 

Szeretem a talákozásokat, amikor mi megyünk haza vagy más jön haza, a jó beszélgetéseket.

Csak apróság, de megjegyzem itt, hogy kipróbáltam a mosódiót. Tetszik. A színes ruháknál nagyon jó, a fehéreknél nem voltam megelégedve vele, aztán olvastam, hogy fehér ruhák esetében kell hozzá tenni a mosógépbe valami oxigén alapú fehérítőt vagy egy blogban azt találtam, hogy egy csomag sütőport. Utóbbin mosolyogtam. Jó lenne megérteni a mögötte rejlő kémiát! De mivel nem akartam most fehérítőt rendelni kipróbáltam az utóbbi váltzatot: működik. 

S emítettem már, hogy négy éve nem használok már öblítőt, hanem ecetet teszek a mosógépbe az öblítő helyére: környezetbarát és egészségesebb, az ecet semlegesíti a mosószermaradékot, színkímélő, a ruhák frissek nem pedig mosópor vagy öblítő illatúak, a törülközők nedvszívő képessége sokkal jobb, nem beszélve, hogy az ecet olcsó. A nyáron azon az oldalon, ahonnan a mosódiót rendeltem olvastam, hogy lehet a ruhákat illatosítani "ulei esential" - azt hiszem illóolajjal, ezt a mosódiós zsákocskára lehet tenni vagy a ecettel az öblítős részbe. Ki is próbáltam, és nagyon tetszik!

Ez volt a mai apróság. 

6 megjegyzés:

  1. A dinnye meg az ecet kozos pontunk!

    VálaszTörlés
  2. en is hasznaltam egy jo ideig mosodiot, aztan beleuntam, de most amikor semmilyen illatot sem birok elviselni, jo hogy eszembe jutattad, meg van egy csomagom...

    VálaszTörlés
  3. Nekem nem vált be a mosódió. Én előtte is mosószóda + oxigénes fehérítőt használtam, ha ehhez még mosódiót is teszek semmiféle javulást nem érzek. Én egy kicsit marketing-bummnak érzem ezt az mosódió mizériát. Azért még elhasználom ezt a cirka egy kilót :)

    VálaszTörlés
  4. Az ecetet én is szoktam használni öblitőnek,de azt halottam,nem tesz jót a mosógépnek,mert lemar valamilyen alkatrészeket. Nem tudom igaz-e.

    VálaszTörlés
  5. Gira
    Mosódiót més mosószer nélkül használok, de a fehér ruhákkal azt hiszem maradok a mosószernél. A mosószóda nem árt a mosógépnek? Nekem ezt mondta valaki, én pedig nem értek hozzá.

    Eszter
    Nem tudom, igaz-e? 4 éve csak ecetet használok öblítéshez. Eddig nem volt gond a géppel s remélem még sokáig fogja bírni.

    VálaszTörlés
  6. Valahol azt olvastam, hogy mosószódát azért nem árt a mosódió mellé tenni, mert lágyítja a vizet. De lehet akkor én is megpróbálom a színeseknél anélkül.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?