kedd, november 10, 2009

Már régóta

olvasgatom, s most a végére értem Philip Yancey: Meghökkentõ kegyelem c. könyvének (Harmat, 2007).
Nagyon jó könyv! Nagyon jó volt olvasni. Olvasmányos, többnyire szoptatáskor olvastam, azért tartott több hétig a 346 oldal elolvasása. Elgondolkodtató. És valahol gondolati szinten változást hozó. És akkor remélem nem csak ott. Máshogy látni magamat, másokat, a világot.
A kegyelem, ez kellene megkülönböztesse a keresztyéneket a nem keresztyénektől.
Annyira jó volt a könyv nekem, hogy nem is írok róla, el kell olvasni. Azt hiszem időnként még bele kell lapozzak. De azért hadd legyen itt a fülszöveg:
"A minket körülvevõ világ szerint életünk attól függ, hogyan teljesítünk. Az amerikai szerzõ ezzel szemben azt állítja: a kegyelem elõfeltétele a tökéletlenség; a sebeink és a hibáink azok a repedések, amelyeken keresztül a kegyelem behatolhat az életünkbe. Philip Yancey egyik legszemélyesebb és legprovokatívabb könyvében megrendítõ õszinteséggel mutatja be a kegyelem életátformáló hatalmát."

5 megjegyzés:

  1. én ezt nem olvastam, de azt igen, hogy "Jézus másként" ugyanettől a szerzőtől.
    Lehengerlő.

    VálaszTörlés
  2. Igen? Hányadik oldaltól? Mert az elején nehezen megy az átvergődés...
    Ezt pedig én is ajánlom.

    VálaszTörlés
  3. Na, el kell olvassam én is, s majd megmondom kinek a véleményét osztom :)

    VálaszTörlés
  4. NAgyon szeretem az irot. En most olvasom es a noi korben feldolgozzuk teljesen az Ima cimu konyvet.

    Nagyon jok a konyvei. Jo latni hogy ezek aj o konyvek megvannak magyarul is, mert szerintem formaljak ( ha engedjuk hogy ne csak " egy jo konyv "volt maradjon meg, hanem amit olvasunk magunkeva tesszuk) oszinten azt gondlom hogy alakitjak az eletunket. Az eneymet legalabbis nagyon.

    VálaszTörlés
  5. Magyarul 3 könyve jelent meg a Harmatnál, a két említett és Rejtjelek egy másik világról. Még csak egyet olvastam. De ez nagyon jó volt!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?