szerda, november 11, 2009

Most újra ezt olvassuk

Csengével: Varga Katalin: Madzag és a világ (Santos, 2006)
Nem ismertem Varga Katalin gyerekkönyveit. Pár évvel ezelőtt Klári hozta fel a Gőgös Gúnár Gedeont, hogy olvasson belőle Anitának. Aztán egyszer, mikor Magyarországon voltunk egy könyvesboltban, megláttam és megvettem a lányoknak a Mosó Masa mosodájával együtt. Mind a ketten nagyon szerették, sokat olvastuk, szinte agyonolvastuk őket. És elkezdtem keresni Varga Katalin könyvek után. Így került a polcunkra a Madzag és a világ. nagyon szép történetek vannak benne két puliról, Madzagról és Pamacsról, ráadásul más állatokról is lehet tanulni, észrevétlenül, érdekes dolgokat, mit esznek, hol, hogyan élnek, hogy hívják a hímet, hogy a nőstyént. A rajzok is nagyon szépek. Szerintem ez egy jó gyerekkönyv.

1 megjegyzés:

  1. Kösz, hogy irsz a gyerekkönyvekről, mi még csak most kezdjük gyüjtögetni őket, még nagyon az elején vagyunk, és most leragadtunk kicsit Bartos Erikánál, tegnap is kapott egyet, már szinte ki is olvastuk...de remélem később lesz kedve más könyvekhez is, nekem jó tipp, hogy bemutatsz egy egy könyvet ami nálatok már sikert aratott!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?