kedd, október 06, 2009

Ha lehetséges lenne,

hogy a felolvasástól az ebéd megfőjön, a ruhák a mosógépbe vándoroljanak és aztán kiterítődjenek, kivasalódjanak, én egész álló nap csak felolvasnék és mesélnék. Nem is lenne rossz.
Legutóbb ezeket olvastam fel: Vlagyimir Szutyejev: Vidám mesék (Móra, 2009) és Bálint Ágnes: Labdarózsa (Holnap, 2002). Mindkettő nagyo szép, az előbbi azért jobban tetszik, Csengének való, a másik kicsit nagyobb ovodásnak vagy kisiskolásnak, de azért fel kellet olvasni, sőt már játszották is  a lányok.
Keresem a "Fram a jegesmedve" c. könyvet Anitának, románul megvan, de még nem érti, jó lenne magyarul. Aztán már nem is tudom, mit ajáljak neki, most Koldus és királyfit olvassa. Persze vannak még olvasatlan meséskönyvek, de azok nem kellenek neki.
Mostanában úgy éreztem zsúfoltak a napjaink, hamar este lesz. Próbálok időt találni magamnak is olvasásra.

6 megjegyzés:

  1. :) Szoval Anitanak mar nem eleg ami otthon van. :)

    VálaszTörlés
  2. azt akartam kérdezni, hogy olvasta-e ... és egy egész listát akartam kérdezni, de inkább leírom mi van még, ami talán érdekelheti Anitát, és ha vaalmelyik érdkel, szólj, és felviszem:
    Paul White: Dzsungeldoktor az oroszlánok csapásán
    Roy Krisztina: Napországban; Három barát
    Esther Secretan: Szivárványország
    Anny Wienbruch könyveit... sok van, egy nagy családról van szó, nekem itt csak a legutolsó van meg, de ha szeretnétek elhozom Zilahról, kölcsönbe, érdmes elolvasni, mi nagyon szerettük.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, ezek mind megvannak, nekem is a legutolsó kötet van, a többit már nem tudom, honnan kaptam kölcsön valamikor régen.
    Van még itthon könyv, de még nem találja őket érdekesnek, lehet egy hónap múlva vagy 1-2 év múlva már érdekes lesz, van pl. 2-3 Méhes György könyv is, de nem találta érdekesnek...

    VálaszTörlés
  4. A Vidám mesék zseniális. :o)

    Én is rengeteget olvastam (még a magam gyönyörűségére asszonyként is). :o)

    VálaszTörlés
  5. Fram-ot magyarul kolcsonzom en, ha gondolod :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon is úgy gondolom. Úgy emlékeztem, hogy én magyarul olvastam valamikor régen. :) Köszi.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?