szerda, október 07, 2009

Fésűs Éva

Pár évvel ezelőtt, egyszer, amikor feljött Klári Anitához, hozott magával egy meséskönyvet, Az ezüst hegedű, Fésűs Éva írta. Addig sosem halottam Fésűs Éváról, mondtam is neki, hogy nem ismerem, ő meg azt, hogy gyerekkora kedvenc mesekönyve ez, nagyon szép mesék vannak benne. Azóta gyakran felhozta hozzánk, a lányok szerették hallgatni a meséket. Közben megvettem két Fésűs Éva könyvet: Csupafül - csodás mesék egy nyuszi életéből, esténként olvastunk Anitának belőle, és igyekeztünk, hogy mindketten jelen legyünk, nehogy lemaradjunk. Azt hiszem ideje lesz újra elővenni és Csengének felolvasni. A másik könyv: Minibocs, szép mesék egy kis medvebocsról. És mindeközben antikváriumi ezüsthegedűt kerestem. S a meglepetés: Hódmezővásáhelyen, a könyvesboltban volt tiszta új, idei kiadású "Az ezüst hegedű". Hát vettünk egyet. (Aztán gondoltam, hogy vehettünk volna kettőt is, mert ajándéknak is nagyon szép...)

Aztán kíváncsi lettem ki is Fésűs Éva, jó lenne egy arc, valami infó, ha már úgy megkedveltük a meséit. Találtam is. Az aranymag.hu oldalt linkelem be ide, de máshol olvastam róla. Itt egy jó fotó is van Fésűs Éváról és írásaiból is olvashatunk.

4 megjegyzés:

  1. én csak örülök, hogy megszerettétek :)

    VálaszTörlés
  2. Az ezüsthegedű nálunk is a legmenőbb. Én is nagyon szeretem. Réka "büszke tölgyfa" volt a farsangon, mert az a kedvenc meséje a könyvből :) De nem tudtam, hogy van még könyve. A másik kettő is ilyen jó?

    VálaszTörlés
  3. Az ezüst hegedű-t még nem olvastuk ki teljesen, mert közben mást is olvasunk.
    A másik kettő közül nekem a Csupafül tetszett jobban, de a Minibocsot is többször kiolvastuk, az kisebb könyv.

    VálaszTörlés
  4. Nekem másik kiadás van meg. Az óvodában ajánlották, de a fiúk nem voltak oda érte. Azért nekem nagyon tetszett. :o)

    Nálunk most a Ceruza és Robotmester kalandjai megy, meg a Mikro Miki a mikroba. De ezek a gyerekkori könyveim.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?