szerda, október 07, 2009

Nincs még advent

de azért már jól benne járunk az őszben...

Délelőtt elővettem a lisztet, hogy süssek olyan finom vajas, tejes kiflit, amilyet Ipon ettünk. Kerestem tejet, de már elfogyott tegnap. Csenge nagy lelkesedéssel várta, hogy süssünk valamit. De mit, tej nélkül? Hát nem akármit, hanem a Márta féle mézeskalácsot. És rájöttem, hogy épp nekem való süti, mert meggyúrom délelőtt, nem kell hozzá sok idő, még Balázs is kivárja az etetőszékben, aztán kimehetünk sétálni, ebédelhetünk, még egy rövid sziesztára is futja, s aztán lehet nyújtani, sütni. Az volt az érzésem, hogy ez hamar megvolt. A lányok alig tudták kivárni, hogy kihüljön. És bár a tészta nyújtáskor most elég kemény volt, mikor megsült finom puha volt, s az is maradt estig. Felét eltettem valamikor máskorra, bár eddigi tapasztalatom az, hogy ez a máskor két, legtöbb három nap múlva el is érkezik. Most gondolkozok, hogy jó lenne rá tojáshab vagy csokimáz...

2 megjegyzés:

  1. Idén biztosan te voltál az első, aki mézeskalácsot sütött. :)

    VálaszTörlés
  2. És képzeld, már csak a máskorra félretettből már csak négy maradt. Igaz van néhány a hátizsákomban, ha Csenge a kinti séta alkalmával megéhezik, Anita iskolatáskája is elvitt néhányat, na meg a Józsi zsebe. Úgy örülök! Azt jelenti nem hiába fáradtam vagyis hát nem is fáradtam, mert két segítségem is volt. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?