csütörtök, október 08, 2009

Tudom-e, hogy mit akarok?

Egyik nap elmentem a piacra almát venni. Kérdeztem a Kedves nénit, van-e hazai almája. Mondta: ez magyar, ez szerb, azt ott faluról hoztam, kerti alma. Csakis hazait és ha lehet kertit választok - ez az elmélet. Nézem a kerti almákat, szép nagyok, akárcsak a többi. Mindig válogathatok, kézbeveszem, megnézem: férges, szinte mindegyik. Mégis veszek vagy 6 darabot. Csenge már a hazaúton megeszik egyet, míg én azon gondolkozom, hogy örülnöm kellene az almáknak, mert ha a féreg is megél benne biztos nincs agyonpermetezve... Mit akarok, szépet, hibátlant, ami két hónapig is eláll vagy egészségeset és finomat? Itthon 3 napig rá se néztem az almákra, volt még másik fajta iskolába vinni. Tegnap láttam, hogy elkezdtek romlani. Vettem hazai, de féregmentes almát. Mégis most délelőtt gondoltam, megnézem, megkóstolom az almákat. Nem is volt mind hibás. És olyan finom volt, hogy a két kicsivel mind megettük. Pedig Balázs ritkán fogad el gyümölcsöt. És ma mit fogok kérdezni a Kedves nénitől? Van-e még olyan finom kerti almája?

3 megjegyzés:

  1. Ma én is hasonlóan jártam, mint te csak én a csirkemájjal. Rácsodálkoztam, hogy milyen nagy különbség van aközött ami a mama csirkéjéből van, mint aközött amit a boltokban lehet kapni pár száz forintért. Állagát, szinét össze sem leget hasonlitani! Ilyenkoz, hálás vagyok, hogy még van honnan kapni, igazi házi dolgokat, de elszomorodok, mikor arra gondolok, hogy lesz idő mikor már nem lesz...

    VálaszTörlés
  2. Elfogadsz egy Oscar-díj jelölést? :o)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?