hétfő, október 05, 2009

Írjam vagy nem írjam...

olvastam valami összeesküvéselméletet arról, hogy azok a szép és egyre hízó repülőgépcsíkok nem csak egyszerű repülőgépcsíkok (Contrails), hanem akarva ránk szórt permet (Chemtrails), ami állítólag aluminium, bárium részecskéket és egyéb ijesztő valamiket tartalmaz. Az első kettő állítólag az immunrendszert gyengíti de sok mindent olvasható róluk. Képek is találhatók a neten. És persze pro és kontra vélemények. A témához nem értek, de ezt ajánlották: naturalnews.com/026200.html és egyebeket. Most mit is gondoljon a semmihez se értő halandó? Néha felnéz az égre. Mint tegnap este felé is. És mit lát? Hát azt, hogy egy repülő vígan húzza az egyre dagadó csíkját, aztán egyszer csak elfogy a csík, csík nélkül halad tovább a repülő. S a hátrahagyott csík dagad és dagad... s nicsak, mellette szinte vele párhuzamosan még három ilyen csík és ott egy átlósan. S nicsak, jön még egy repülő, látszik a lámpája is, a csíkon halad, aztán meg mellette. Még nincs egész sötét, lehet látni, hogy semmiféle csíkot nem hagy maga mögött, amott pedig egy másik repülő rövid csíkot hagy maga után, ami hamar eltűnik - mint a gyeremekkoromban látott repülőgépcsíkok. Mit is gondolhatnék... Megfordulok s felnézek az égre: hát ott is látszik pár halvány szétterült csík... Nem emlékszem, hogy felhős lett volna, ma mindenképp derüs az ég. Ma fejfájással ébredtem. Mert nem aludtam jól. No nem az ilyen-olyan repülős csíkok miatt, hanem, mert B. se aludt jól, valami baja volt a gyereknek, no nem a csíkoktól az égen, hanem, nem is tudom, talán mert jön a foga vagy ki tudja, hisz enni is többnyire nem eszik jól, kivéve ha az apja eteti... Szóval, fejfájósan, fáradtan, álmosan keltem fel. S mit hoz elém a böngésző (pedig nem kerestem a témában), egy cikket, mely szerint ezek a csíkfelhők, ha fejünk fölé kerülnek olyan tüneteket produkálhatnak, mint fejfájás, torokfájás, megfázás, hasmenés, hasfájás, fáradság és egyebek. Most akkor vegyem elő a jobbik eszemet, amint lehet szunditsak egyet a gyerekekkel és ne foglalkozzam olyan dolgokkal, amikhez nem értek, inkább vasaljak... S néha inkább nézzek fel az égre, s gondoljak arra, Aki életemet kezében tarja és mindent uralma alatt tart.

11 megjegyzés:

  1. Hát Betti! Te mikre nem bukkansz...mi egy légi folyosó alatt lakunk és már sokszor néztük, hogy az egyik repülőnek van csíkja a másiknak meg nincs, de hogy legyen ilyen összefüggés... lehet

    VálaszTörlés
  2. haat...es Jozsi ehhez mit szol? szerinte?:D vagy valaki meg, aki okos, szoljon hozza...engem is n erdekel..

    VálaszTörlés
  3. Én már semmin sem csodálkozok, manapság minden lehetséges, meg mindennek az ellenkezője is...
    Nem értettem miért mondják, hogy "benne van a levegőben" amikor arra próbáltam rájönni, hogy mitől hányt a lányom - most már értem.

    VálaszTörlés
  4. Engem is érdekel Józsi véleménye :)

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálkozom rajta. Ez is hasolnló az H1N1 virushoz, amit valószinű "kedves" emberek inditottak útjára. De életünk és egészségünk az Úr kezében van.

    VálaszTörlés
  6. na epp a mult heten jegyezte meg a ferjem, hogy ilyen repulocsikokat meg nem latott, nathasak is lettunk tole, egesz nap pruszkoljuk ki magunkbol az aluminiumot...
    hiaba gonosz ez a vilag, hatha ezutan komolyan gondoljak a hivek, hogy jovel Uram Jezus!

    VálaszTörlés
  7. Én kivagyok az összeesküvés-elméletekre, de még utánanézek ennek a dolognak aztán írok.

    VálaszTörlés
  8. jaj de jó, Józsi! úgy örülök, ha egy férfit is kiborítják az összeesküvéselméletek! ez direkt jólesik!

    VálaszTörlés
  9. Húúú, anyám... én se csodálkozok már semmin, de ezt még nem hallottam. Talán jobb is :) Most viszont utánanézek én is.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?