kedd, november 13, 2007

No,

nem szívbajos a tanár aki a licenszdolgozatomat koordonálja. Nyugisabb, mint én. Így hát nagyon jó volt pár dolgot megbeszélni vele ma délelőtt.
Kérek szépen Mindnekit aki erre jár, tud románul legyen szíves kitölteni nekem 2 tesztet. Elküldöm elektronikus formátumban mailen a tesztet, s a kitöltött ürlapot visszakülditek mailen. (Kell vagy 100 személy.) Jelezzetek itt vagy a yahoo-s cimemen vagy a gmail-es címemen ( ez utóbbi ugyazaz mint a blogcímem). Kb. 2 hét alatt szeretnék az adatgyűjtésen túl lenni, mert lesz elég dolog az adatok bepötyögésével, stasztikai feldolgozásával SPSS-ben, értelmezésével s az elméleti rész megírásával...
Köszönöm Mindenkinek. :)

18 megjegyzés:

  1. Én kitöltöm szívesen. A gmailes címemet tudod, gondolom.

    VálaszTörlés
  2. Tenyleg, te is tudsz romanul...

    VálaszTörlés
  3. nos hat en is kitolthetem - ha gondolod :)
    s meglatom, nem keritek-e meg nehany szemelyt neked, ha kell :)

    VálaszTörlés
  4. Hat az en romanom mar kerdeses, meg olvasni elolvasom, de valaszolni nem vagyok benne biztos hogy menni fog. Ha gondolod kuld el es meglatom hogy vegig tudom-e csinalni vagy sem.

    14 eve nem beszeltem, olvastam irtam romanul,( de erteni mindent ertek) amikor a kovetsegen a formokat toltottuk ki es a copii-nal azon vacakoltam hogy most milyen masolatok kellenek nekik........megkerdeztem, erre ramnezet a szemelyzet rohogot es azt mondta edesem a gyerekeidet sorold fell, nem kell semmi masolat.....oh mondom......szoval ez van, de megproblahatom.

    mpd5

    VálaszTörlés
  5. :DD

    köszi nektek, 1-2 napon belül meglesznek a tesztek (az egyiket még nem kaptam kézhez).

    Várom a többi tesztalany ÖNKÉNTES jelentkezését.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Köszi Ildikó. A bejegyzést töröltem, mert egyszer azt mondta nekem Józsi, hogy mail címet csak úgy kiírni nem jó, pl.@ helyett jó kiírni a "kukac" szót. Hogy miért nem tudom elmagyarázni, de elhittem neki.
    Teszteket küldök majd.

    VálaszTörlés
  8. én is jelentkezem önkéntesen:)

    VálaszTörlés
  9. én is szívesen kitöltöm, bár az én romántudásom is eléggé megkopott mióta itt lakunk, de azért megpróbálhatom!

    VálaszTörlés
  10. Én is szívesen kitöltöm, ha ezzel segíthetek...

    VálaszTörlés
  11. Mindenki jelentkezett nalad? mar csak azert, mert elore megkoszonted neki :P

    VálaszTörlés
  12. valamikor, nagyon álmos órában valahogy eszembe jutott a teszted s megijedtem, hogy 20 van. megnyugodtam most, hogy csak 2 :)

    VálaszTörlés
  13. he-he,akkor azt hiszem senki nem vallalkozna a kitoltesre...
    De így is elég lesz. Az egyik amit a móóúltkor kitöltöttél, az rovid harmincvalahány kérdés, a másik csak vagy 57 :), csak kicsit kell szerkeszteni még rajta és láttamoztatni a tanárrar, ezért lehet csak jövő héten tudom küldeni.
    De ha ki akarsz tölteni vagy húsz tesztet, lehet, van bőven...

    VálaszTörlés
  14. nekem is elküdheted,az email cimemet megtalálod az iwiwen:)

    VálaszTörlés
  15. :))
    annak a multkor kitoltottnek erdekelne a kiertekelese :D

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?