hétfő, november 12, 2007

Mikor egy bizonyos dolgot határidőre el kell készíteni

egyből minden más fontos lesz. S ahelyett, hogy a döntésről olvasnék és írnék, blogot olvasok, palacsintát sütök, mesét olvasok, mindeféle eszembe jut.
De fáradt is vagyok, mert az este későn feküdtem (döntésről olvastam egyebek mellett) s a ma délelőtti gyenge tejeskávé "placebo"-hatása rég elmúlt. Mert amikor a kávét főztem, arra gondoltam, hogy milyen jó, hogy még nem vagyok kávéfüggő, s hát jó csapott kiskanál kávéból persze nem lett szívdobogtató ital főleg hogy jól feleresztettem tejjel.
Ma este észrevettem, hogy mozog Anita egyik foga... Tehát lassan iskolaérett lesz :). S ha már fogakról van szó, hát Csengének már vagy tíz napja kibújt a hetedik foga is. S a napokban elhangzott a "jajj, megharapott" is, s kérdezem mi következik még?
Amúgy nagyon szeretik a lányok egymást és persze a másik kezében levő játékot is. Csenge egyre jobban jár egyedül. Puszit is ad, cuppanósat, és olyan küldőset is néha, amilyet Borókától kapott.
Na megyek írni a dolgozatom...

13 megjegyzés:

  1. Krisztinának is 7 foga van és a hétvégén elindult, már végig tud menni a szobán, meg közlekedik ki-be anélkül, hogy megfogózna, de puszit a világért nem akar adni és azt sem akarja, mondani, hogy "anya" csak "mama" meg "tata".
    És nem anyás egy cseppet sem, néha rosszúl esik, hogy nem ragaszkodik annyira hozzám, de ugyanakkor meg jó is, mert bárkivel otthagyhatom, mert jól elvan. Azt hiszem ez azért van mert nem szopott sokáig és nem alakult ki benne az anyától való függőség, meg nem is olyan bújós, mint más baba.

    VálaszTörlés
  2. Hehehe! Úgy örülök neki, mikor más is pótcselekszik! Ne is, nem ám, csak viccelek! :)))) Menjél tanulni!

    VálaszTörlés
  3. :)
    A puszi adás Anitával is nehezen ment. A beszéd is sokkal nehezebben. Anita nem volt ennyire rajtam logó, de azért ő sem ment akárkihez, Csenge most már a gyüliben nagyon barátságos.
    Annyira tudnak különbözni a lányaim, de így szép.

    VálaszTörlés
  4. Mártának: az a gyanum, most i spótcslekszem. De megyek már.

    VálaszTörlés
  5. Én is valahogy úgy képzelem, hogy majd a második gyermekem teljesen más lesz, mint Krisztina, igy nem lesz unalmas és sablonos a gyermeknevelés, meg kell másabb szin is a családi életünkbe annál ami már van :)
    És te Márta mit mondassz a lányaidról?

    VálaszTörlés
  6. Az ikrek mar masodikosak es mindeg nem akar a foguk kihullni, teljesen el vannak mar keseredve hogy az osztalytarsaiknak mar tavaly meg iden is sorba hullanak a fogaik es nekik sehol semmi.

    Igaz en 3-kos voltam meg egy fogam se hullt ki, amikor egyik osztalytarsam amikor vizet ittam veletlen szajba vert es kihullt az elso fogam, amitol o teljesen megijedt en meg a legboldogabb voltam hogy VEGRE mar nekem is.....aztan majd amikor eljott az idejuk kihultak.

    Patriknak hamark ezdodott a fogcsere. Kivancsi vagyok az ikreknel hogyan fog alakulni es majd hosszu tavon kinek lesznek tartosabb fogai.

    mpd5

    VálaszTörlés
  7. nah, en nem emlekszem a fogkihullasaimra, szoval nem tudok hozzaszolni...
    de azert jo, hogy irtal :)

    VálaszTörlés
  8. Hát mit mondjak...Mindegyik egy külön egyéniség. És sohasem egyszerre nyafognak, hanem külön, így állandóan biztosítva van a hepaj. :) De komolyra fordítva a szót: tudjátok, egy gyerek nem gyerek, két gyerek fél gyerek...:) Á, de nehezen találom meg a komolyságot ma reggel. Szóval: olyan jó, hogy többen vannak. Tényleg színesebb így az élet. Nálunk mindegyik nagyon anyás volt, és mivel hamar születtek egymás után, majd' szétszakadtam, épp ezért nehéz volt az óvodai beszoktatás, még most is az Enikőnek, pedig már több, mint egy éve jár. De aztán lassan önállósodnak. Mindenképpen szüljetek több gyereket, ha lehet, mert neketek is jobb, meg nekik is jobb. Egy testvér pótolhatatlan ajándék, időnként csak most jövök rá a magam életében is.

    VálaszTörlés
  9. Betti, jó előrehaladást neked a dolgozatírásban, és sok erőt a kihulló, meg a kibujó fogacskákhoz...
    mármint a velejáró nyűgölődésekhez...

    VálaszTörlés
  10. Köszi Magdi.

    Márta, tetszett amit írtál. Láttam már rajtad "lógni" a lányokat :), úgy látszik túl lehet élni. :)

    VálaszTörlés
  11. De az én lányom nem akar rajtam lógni és ez néha elszomorit :(

    VálaszTörlés
  12. ne szomorkodj Rena,ez a gyerektöl függ,Jonathan sem volt anyás,nem is szeretett "bujni",puszit adni sem,de azért Christian ám nagyon szeret puszilózni meg "bujni",és mikor ezt elkezte akkor lasacskán Jonathan is akarta:))hát ilyenek a gyerekek külömbözöek...nekem se volt könnyü Jonathannal,Daninál csendesedett mindig le,nállam nem igazán:(...na,ez van!!

    VálaszTörlés
  13. Anita nem volt olyan rajtam lógó mint Csenge, sokat eljátszott egyedül a kiságyba, meg nem is annyir bújó, puszilózó mint Csenge.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?