szerda, november 14, 2007

Kifliiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hétfőn mikor kint voltam Csengével a parkban adtam neki enni banánt. Meg is evett egy felet. Hazafele jövet kerültem egyet a Novatim felé, hogy ott vegyek a kedvenc kenyeremből. Alig hagytuk el a parkot, egy roma család gyerekeit láttuk, akik kifliket ettek. Csengének megvan az az adottsága, hogy az ennivalót nyersen vagy főve, csomagolva vagy nem, mindenképpen felismeri. Ahogy meglátta a kifliket, azonnal "ham-am-am"-mal követelte az ennivalót. Próbáltam nyugtatni, miközben olyan gyorsan gurítottam a babakocsit ahogy csak tudtam. Mindhiába. Ráadásul megelőzött két tizenéves és "pufuleţ"-et ettek. Elővettem a maradék banánt, de nem kellett neki. Kiflinek vagy pufuleţ-nek nézem én a banánt?! Szóval ilyen ennivalót követelve vágtáztunk át a piacon majd be az üzletbe. Végre! Kenyérsarok.
Ma, mivel úgy láttam hideg van, gondoltam, csak keveset leszünk a parkban, nem vittem magammal semmi Csenge-kaját (micsoda felelőtlenség!). Alig értünk a parkba, Csenge rám néz és "ham-am-am" mondja. Újra és újra. Nem érdekes se a kutya se a galamb. Jó, hogy van a park mellett egy kis ABC, vettem neki egy kiflit. Aztán csend volt.
...remélhetőleg levontam a tanulságot.
De lehet nálam mindig kifli, pufuleţ, keksz, alma, banán s nem tudom még mi amit a gyerek láthat?
Hát-hát! A másik sose csinált így! Kellett ez nekem, hogy megértsem a hisztis gyerekek kedves anyukáit.

5 megjegyzés:

  1. Na ezt én is megjártam a gyüliben, mert meglátta a másik gyereknél a pufultet és muszáj volt adjanak neki, hiába volt nálam sok más finomság, neki csak az kellett. Én meg azt tanultam meg ebből az esetből, hogy ne olyan kaját vigyek magammal ami szerintem finom, hanem olyat amit ő szeret.

    VálaszTörlés
  2. Jajaj, ez még nem hiszti...én még felnőtt fejjel is van, hogy megkívánom, ha valakinél(vagy valahol) látok valamit...Az más, hogy én már tudok uralkodni magamon...Csak nem várod el a kislányodtól, hogy "kis felnőtt" legyen...

    VálaszTörlés
  3. ha ha ez jo, mi rengeteg ilyen storyn atmentunk.....ez szinte semmiseg.

    2002 karacsony....imiben vagyunk elottunk egyik kislany es a nalluk levo vendeg az uj babajukat elhoztak az imibe, a lanyok 3 evesek, az en iker FIAIM 2, na lett belole olyan hiszti hogy masnap reggel apa ment az elso gyerek boltba es kellett babat venni....na de nem mindegy miett.....pont olyat...szoval telefonalni es megtudni honnan is vettetek a babakat.......csak mert meglattak, tetszett, kicsit kolcson is kaptak......aztan orditas, nem akarjuk vissza addni, egesz uton orditas...baba...baba....kell....baba....sirva elalszunk ( mert dec.25-en minden zarva)reggel kinyitjuk a szemunket..baba...baba( meg voltam gyozodve kialuszak.......na nem)szoval apa reggel ment babat keresni.....oh es meg megvannak a babak......

    Ja es hiaba akarod potolni a kiflit.....mert az a mas valami nem jo....csak pont az amit a masik kezebe latott....nekunk volt hogy oda ment es kiszedte a masik kezebol.....meg jo hogy az anyuka ismerte a szitut( az o gyereke is hasonlo volt) es elfelezte .......

    Ez tart vagy 3 eves korig amig mar magatol szegyelni fogja a hisztit es kicsit is megerti a dolgokat....

    Ne keseredj el, nem csak a tied ilyen.....

    mpd5

    VálaszTörlés
  4. :)))) Én ezt a kis Csengét mind jobban megkedvelem! :)))

    VálaszTörlés
  5. :)) jó ez a babás történet. Köszi, hogy leírtad.
    Azért furcsa nekem, mert Anita nem volt ennyire ilyen.
    De alakulunk majd, én is, ő is.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?